Werken met PRORES

'Werken met PRORES is werken in een team'

PRORES is voortdurend op zoek naar talent en heeft voor geschikte kandidaten een aantrekkelijke aanbieding.

Ben je ervaren? Of sta je aan het begin van je carriere? Toe aan een nieuwe uitdaging? Wij nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek om de mogelijkheden te bespreken.

Herken je je in onze aanpak en ben je geinteresseerd? Neem dan contact op voor een afspraak en stuur een email met profiel of cv naar info@prores.nl.

Project Manager

Kennis en vaardigheden

  • Prince2 Practitioner (PRojects IN Controlled Environments)
  • Lean Six Sigma
  • SCRUM (Product Owner/ Master)
  • Kanban
  • IPMA (International Project Management Association)
  • MSP (Managing Successful Programmes)

Werkzaamheden

  • Ondersteunen en adviseren van de opdrachtgever met betrekking tot de mogelijkheden, scope en planning van projecten
  • Ontwikkelen van een strategie voor project(en), zowel op korte als lange termijn
  • Maken van een planning en projectbegroting
  • Stellen van prioriteiten
  • Organiseren van werksessies en projectvergaderingen met het projectteam
  • Voeren van overleg met andere afdelingen die bij het project betrokken zijn
  • Afstemmen van de benodigde capaciteit
  • Leidinggeven aan en motiveren van het projectteam
  • Optimaliseren van werkmethodieken
  • Oplossen van eventuele organisatorische problemen
  • Bewaken van het budget en bijsturen waar nodig
  • Bewaken van timing en het behalen van deadlines
  • Monitoren van eventuele risico‚Äôs en issues
  • Rapporteren van de projectvoortgang aan het projectteam, de stuurcommissie, het managementteam en eventuele externe opdrachtgevers
  • Onderhouden van contact met de opdrachtgevers
  • Opleveren van het project

Project Manager Officer

Kennis en vaardigheden

  • Prince2 Practitioner (PRojects IN Controlled Environments)
  • Lean Six Sigma
  • SCRUM (Product Owner/ Master)
  • Kanban
  • IPMA (International Project Management Association)
  • Project management tooling (Agile, Kanban, Planning, Collaboration, Scheduling, Resourcing, Communication)

Werkzaamheden

  • Inrichting van projecten en project organisatie
  • Planning van project activiteiten en resource management
  • Project communicatie
  • Rapportage van projecten
  • Bewaking van projecten
  • Project risk, issue en opportunity management
  • Project scope en change management
  • Product kwaliteits bewaking
  • Project logistiek
  • Documentatie van projecten
  • Project overzicht hebben

Project Product Specialist

Kennis en vaardigheden

  • Relevante product specialisaties
  • TOGAF (The Open Group Architecture Framework)
  • Prince2 Foundation (PRojects IN Controlled Environments)
  • Lean Six Sigma
  • SCRUM
  • Kanban

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de realisatie van de project producten
  • Specificeren van inspanning en kosten van project producten
  • Documentatie van de project producten
  • Leveren van ondersteunende processen, procedures, werkinstructies en informatie van de project producten
  • Testen van de project producten
  • Opleveren van de project producten
  • Communicatie en overleg met project product specialisten en leveranciers